~saya adalah pdauz dan pdauz adalah saya~

Wednesday 26 October 2011

AYAH & MAK

hari ini sudah masuk 2 hari aku berpisah dengan ayah dan mak aku yang pergi ke tanah suci untuk menuniakan rukun islam yg ke 5..rasa rindu sudah semestinya aku merasai ketiadaan mereka di rumah ini yg agak sepi tanpa suara  kedua ibu bapa kuu..masa aku menhantar mereka di airport aku pergi dengan muka macho tp last2 aku yang hancur hahah aku menangis kuat kott smpai ramai yg tgk akuu..hahha peduli ap akuuu...bukan orang yg tgk aku tu kasi aku makan..huhu..mmg time tu aku sdih gler kot smpai 2,3 kali aku peluk ayah n cium ayah aku..maklum laa aku ny rapat dengan ayahh akuu..dari kecik lagi aku rapat dengan ayah akuu..ayah aku la banyak bagi sokongan kat akuu dari dulu sampai skrng..ayah aku lah tempat aku kongsi masalah aku..aku mmg rapat gler dgn ayah akuu..smpai kan aku tido pun selalu dengan dia dari kecik smpai lah kebesar..dengan mak aku nie aku rapat jgk tp x lah rapat macam mna aku rapat dengan ayah akuu..mak aku nie kalau nak cerita apa2 kat dy,dy susah skit nak mendengar..nak buat macam mna aku selaluu nak cerita pasal awek jew..haha sebab ituu lah ayah aku la yang akan selalu mendengar aku membebel..hahah adik aku plak dy rapat dengan mak akuu..sebab dluu masa aku kecik2 aku duduk di base camp jeli dengan ayah aku manakala mak aku plak dia kjer kt kota bahru so adik aku duduk dengan mak akuu lahh..ayah aku kjer kt jeli masa tuu..sebab tu la aku nie rapat dengan ayah akuu..aku nie anak ayah n adik aku plak anak mak..kira adil lah hahah..hiss tiba2 rasa nak nangis plak tringat kat ayah n mak aku..dia tgh bt apa lah skunk nie erkkk?? ayah n mak aku mmg tringin lama nak g tanah suci mekah..skrng baruu ada rezeki..mmg aku nampk kegembiraan di mata dia kerana dapat jugak untuk berpijak di bumi mekah..sebelum ayah aku nak bertolak ke mekah..masa tu dia demam terukk..mmg aku nmpk dia macam letihh jew masa tuu..batuk lagi.slsema lagi..aku harap ayah aku dan mak aku akan sihat2 shaja di situu..yang aku risau ayah aku jew..sebab ayah aku tu dahla ada pnyakit jntng..umm masa dia nak bertolak naik flight hri tu pun dia demam..aku doa2 jew smoga dia sihat dan dapat melakukan ibadat dengan sempurna.."ayah ! mak ! pidah rinduu ayah nie...!!!!! :(

No comments:

Post a Comment