~saya adalah pdauz dan pdauz adalah saya~

Saturday 29 October 2011

KATA HATI

kali nie aku nak tulis pendek jew wlaupun pndek tp ia adalh dri hati akuu..ummm aku tahu semua manusia x kan dapat lari dari melakukan kesalahan..sama lah macam aku banyak melakukan kesilapan dalam hidup ini..smpaikan buat mak ayah aku menangis dengan diri akuu..aku tahu aku nie bukan la seorang anak yang baik..aku banyak buat diaorang kecewa..aku menulis ny adalah dari kata hati aku..dulu aku pnh tertengok n mndengar mak aku berdoa pada tuhan dlm keadaan mnagis menadah tgn dan berdoa utk aku mnjdi mnusia yg brguna..hnya tuhan jew tahuu apa prasaan aku masa itu melihat mak aku duduk di atas sejadah mngis smbil berdoa pda yg esa..ayah aku plak aku slalu tgk dia termenung dan aku tahuu apa yg dia termenung kan ituu aku tahu apa yg dia tgh fkirkan saat itu..umm aku banyk membuat mereka sdih dgn sikap akuuu..aku tahu aku nie degil..apa yg aku nak slalu jew ayh aku bagi..dulu aku masih mentah untk berfikir yg mna baik yang mna buruk..smpai kan aku terslah pilih jln..aku tahu mak aku kecewa dgn diri akuu smpaikan mak ayh aku tak percaya kan dgn diri aku nie..aku harap sangat yg mak dan ayah aku akan maafkan semua kesilapan aku dulu dan memberi peluang untk aku buktikan yang aku ank mnjadi manusia yang berguna..aku nak tgk ayah dan mak aku tersenyum dgn diri akuu..aku nak buat dyorg happy dgn akuu..aku akan cuba untuk dia bangga mempunyai anak macam akuu..dulu ayah aku adalah hero kpda akuu kalau ayah aku lawan dgn spiderman skli pun aku tahu ayah aku lg hebat tapi skrng aku plak yang akan jadi hero kepadanya..dah cukup aku buat diaorang kecewa dgn akuu duluu..aku nak ayh dan mak aku bhgia dan tersenyum itu jew yg aku nak lihat dan akan buat aku turut tersenyumm..kisah gelap yg aku duluu akan aku padamkan dlm hati nya..aku cuma mampu berdoa pda nya smoga sgla dosa aku dengan ibubapak kuu ayah dan mak aku dapat maafkan akuu..cukuplahh dyorg mngis! kcewa! terluka! dgn diri akuu..ckuplahh!! aku nak dia tahuu aku sygkan dyorng dan aku nak buat dyorng bhgia.. "ayahhh..makk.... maafkan pidahh" :(

1 comment: